אם אתם רוצים להציע שירות לקוחות טוב יותר, כזה שלא נוצר בו עומס והתלונות לגביו מעטות – חשוב שתכירו תוכנת שירות לקוחות בשם Zendesk שהחלה לשנות את פני השירות ואת איכותו בכל העולם.
אבל מה צריך לדעת על התוכנה הזאת?
תכנת Zendesk היא כזאת שמקנה את היכולת להתחבר טוב יותר ללקוח ולנהל עמו אינטראקציה מעולה בטלפון, בצ'אט, באי מייל, במדיות החברתיות ובכך לאפשר ערוץ חכם ומתקדם אשר מקנה לכלל הטכנולוגיות להתקיים במקום אחד.
תוכנה זאת נחשבת קלה לשימוש, היא מקנה ערך מוסף ללקוח, ומציעה במקום אחד את כל הדרכים להעניק ללקוח שירות טוב יותר.
התוכנה נחשבת קלה לשימוש במיוחד וניתנת להטמעה בכל חלל עבודה תוך שהיא גמישה, מותאמת אישית וכזאת שעונה על הצרכים של כל מוקד שירות לקוחות, ארגון חברה ועסק.
אחד היתרונות של Zendesk היא היכולת להפגיש שלל אופציות לתקשורת עם הלקוח במקום אחד. הפעולה של נציג השירות מול הלקוח הופכת אפקטיבית יותר כאשר ניתן לנהל שיחת תמיכה עם הלקוח ושלל אינטראקציות בצ'אט, בדוא"ל, במדיה החברתית ובכל ערוץ אחר שאתם יכולים לדמיין, כאשר כלל המדיות לחיבור עם הלקוח נפגשות במקום אחד.
מהן היתרונות של Zendesk?
לתוכנה זאת כמה יתרונות בולטים ביניהן:
הטמעה פשוטה – התוכנה פשוטה מאד והיא מקנה התקנה של פחות מ6 דקות בכל ארגון ובכל סביבה ממוחשבת. באמצעות התוכנה ניתן להתחיל לבצע תמיכה בלקוחות באופן מידי.
תשובות מדויקות – תוכנה זאת מסייעת להעלות את רמת השירות תוך מתן תשובות מדויקות ללקוח וקבלת תמיכה טכנית גם מהצוות שיספק לכם את התוכנה.
שירות ללא המתנה – תוכנת Zendesk מקנה ללקוח לקבל תשובות ומענה מידי ללא המתנה. בכך הלקוח שלכם הופך למרוצה יותר.
פחות שאלות – באמצעות zendesk אתם לא צריכים לשאול את הלקוחות שאלות כדי להקליד תגובות מעל שורה מסוימת – וזאת משום שהתוכנה עובדת עם כרטיסי עבודה בדיוק כמו דוא"ל רגיל.
פחות לחץ על המערכת – באמצעות התוכנה הלחץ במוקד השירות יותר וניתן להתמקצע בשיחות ובמענה ללקוח בקלות.
תשלום נוח – התוכנה ניתנת בתשלום נוח והיא מקנה יכולות לשמר את הלקוחות ולהוסיף לקוחות חדשים, מה שמחזיר את ההשקעה בקלות ובמהירות.