אם אתם מחפשים את הדוגמאות הטובות ביותר לתוכן שיווקי, הגעתם למקום הנכון! גם אם אתם ספקניים לגבי התוכן השיווקי הייחודי שיתאים לעסק שלכם מבחינת הגודל וקהל היעד, וגם אם אתם מאמינים שתוכן שיווקי נועד כדי ליצור באז בלבד, חשוב שתלמדו מניסיונם של אחרים, ותראו איך התוכן השיווקי שינה את העסק שלהם. לטובה.
ואם אתם זקוקים למעט יותר שכנוע, שום דבר לא יבהיר לכם את החשיבות של content marketing כמו ניסיון להדביק את הקצב של המתחרים שלכם, שדוהרים קדימה עם המגמות העדכניות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.
ההבדל בין התוכן לבין התוכן השיווקי שלכם הוא מטרת היעד שלכם!
תוכן שיווקי אינו פיסת תוכן שמשתמש בכל מילות המפתח כדי לצאת ידי חובה. תוכן שיווקי אינו זהה לתכנים המפורסמים בקטלוגים שיווקיים. זוהי אינה מודעת פרסום מותאמת. זה גם לא "וידיאו ויראלי".
content marketing פירושו להתנהג כמו בעל אתר, וליצור תוכן שהלקוחות שלכם אוהבים לקרוא ולשתף. זוהי השיטה לבניית קהל ולמשוך מנויים בעלי עניין להם ניתן לדוור תוכן בקביעות. זה שונה מאוד מפרסום, שפירושו לעתים פגיעה בתוכן בו הקהל שלכם מעוניין בפועל, כדי למכור מוצר או להציג את המותג שלכם.
תוכן פרסומי שונה מתוכן שיווקי
אנשים רבים נוטים לפרסם תוכן שאינו רצוי, ולכן חשוב להבין שתוכן שיווקי, להבין משיטות פרסום קונבנציונאליות, הוא משהו שאנשים נוטים לרצות לקרוא ולשתף. פרסום הוא האופן שבו בעלי אתרים מנתבים את התנועה שלהם.
קחו לדוגמא סוגי content marketing שמפורסמים על ידי חברות כמו לוריאל או אמריקן אקספרס. האתרים שלהם הם המקור הגדול ביותר להובלת לקוחות שמגיבים באמצעות כרטיסי אשראי.
הצלחה נמדדת במספרים
תארו לעצמכם שאתם מנהלים תוכן שיווקי לחברה שלכם, ואתם מובילים את תכנית תהליך היצירה והניהול אשר הובילו ומובילים מכירות יותר מכל פעילות שיווקית אחרת. עם תוצאות כאלו אתם יכולים למדוד את ההצלחות במונחים עסקיים.
זה מתחיל עם ההבנה ששיווק אינו עוסק במכירה, אלא בשיחה שיש לכם עם הלקוחות שלכם, וזה ממשיך עם השקעה בתחום content marketing. כי ההבדל בין תוכן שיווקי לתוכן פרסומי הוא ההתמקדות בקהל היעד.
כיצד להפוך תוכן נהדר לתוכן שמוכר?
דוגמאות לתוכן השיווקי הטוב ביותר משלבות בין התוכן, לבין העיצוב והשירות המוצע ללקוחות. כלומר, שימוש בכותרות תמימות אך משכנעות, עם אסתטיקה יפה של עיצוב שאינה מתפשרת על המידע המועבר.
זה אולי נראה כמו הרבה עבודה לייצר content marketing מרוכז, אך אין זה בהכרח המקרה. אם אתם משווקים תוכן, מפיקים מאמרים, קטעי וידיאו, פוסטים ברשתות החברתיות, וכותבים תוכן אחר על בסיס קבוע, כבר עשיתם את רוב הדרך להצלחה.
עכשיו כל שנותר לכם הוא לקרוא תכנים איכותיים שפורסמו על ידי אחרים, והבין כיצד תוכלו לכתוב טוב יותר, כדי להפוך לטובים ביותר בתחומכם.